Fatta någon ggn.

Min dag i dag har väl inte varit den bästa, först har jag separationsångest, sen blir jag ledsen för att jag inser att så e fallet, e det fel att känna så jag bara undrar??? Det betyder inte att jag vill äga någon annan, det var bara så jobbigt att lämna den man älskar, helt plötsligt var jag ensam igen, men ändå inte, för som du sa så ska du ju inte göra slut med mig, men det e verkligen tungt i dag väldigt väldigt. Sen ska ni veta att jag trivs så himla bra hos honom jag känner mig som hemma där borta på landet, så kommer jag hem till mig och där trivs jag verkligen inte längre efter att ha spenderat så mycket tid där borta på landet, Jag älskar verkligen det där borta inklusive dig S....   

Sen e det inget vidare på jobbet, jobbar med en speciell människa som inte e snäll mot mig, pratar skit bakom min rygg, men faktiskt så bryr jag mig inte, det e ju hon som har problem inte jag....

Sen kommer Leah hem då frågar jag c om hon har haft blöja när hon ska göra nr. 2, gissa vad han säger då.
Det var det jag tänkte, han säger att hon inte har haft det men, han ljuger jätte kul, jag kan det där nu.
Sen sa Leah att hon hade bara gjort nr. 2 hemma hos S.
Sen har hon frågat efter blöja hundra ggr. nu!!!!!!!
Tack så mycket....

Ja, ja det e bara att börja om igen, känns så där roligt, men men hon ska klara det innan jag börjar jobba igen.

Och nu har jag gör ont i huvudet, det e inte kul när man tänker mycket huvudet går i trehundra nitto, på hel spänn konstant.
Skit samma det går la över snart.

hoppas ni har haft en toppen dag i varje fall.

Kram Beppo


Kommentarer
Postat av: Majsan

Hoppas att dte snart känns bättre...Du vet var jag finns om dte är något!!!!Kram

2007-07-30 @ 00:18:06
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: nina

Först går det upp och sedan går det ner. Om du tycker att det är så tråkigt att lämna S så måste det betyda att ni trivs väldigt bra tillsammans och att du trivs väldigt bra hos honom. Du får va glad för det och så får du se fram i mot nästa gång ni ses. Om du har några dagar över nu kanske vi kan ta en fika?
Saknar dig på jobbet gumman.
Kramiz

2007-07-30 @ 07:50:24
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0