Bränd....

Ja, vad ska jag säga alla blir det någon ggn, mer eller mindre.....
Kille som tjej, tjej som kille..

Har en tjej kompis som har blivit det nyligen, vad e det som e så svårt att vara ärlig mot den man älskar eller som man säger att man gör men ändå ska man göra sned steg och sen säga att man inte vill mer?????
Kan man inte vara ärlig från början till slut, vad e det som e problemet???
Man blir ju bara mer sårad när den personen man älskar gör bort sig, om man känner att man inte älskar den personen man lever med så måste man ju vara så rak och ärlig att man säger det e så trött på folk som inte kan vara det, för det gör ju så förbannat ont, det gör ju ondare att få reda på det när det har hänt än att säga det innan, F-n lite respekt kan man ju visa den man älskade än gnn....

Du gumman det e hans förlust du e en super go tjej som förtjänar bättre, det e svårt att se det nu men jag lovar dig att det blir bara bätttre och bättre, du blir starkare han blir svagare och kommer med all sanolighet förstå vad han har förlorat när han kommer till insigt...
Då kommer han antagligen vilja ha dig tillbaka, det e då du måste ta ställning till vad du vill, vad du e värd och var du vill utsätta dig för igen....
Låg och tänkte på detta i går kväll innan jag somnade, vad jag oxå blivit bränd men så lycklig som jag är i dag har jag aldrig varit, tack vara att jag har blivit så sårad så har jag äntligen träffat rätt, den känslan e så underbar att faktiskt hitta rätt person som har samma värderingar som jag och som har något innan för det där uppe i huvudet, livet ska inte vara lätt, men om det hade varit lätt så hade man inte varit den man är i dag...
Jag hade aldrig varit den jag e i dag om jag inte hade varit med om så mycket som jag faktiskt har....
Har lärt mig så mycket om livet genom att alla saker misstag, eller erfarenheter, kallade vad ni vill men jag väljer nog att kalla det erfarenheter faktiskt.....

Det svåratse med att bli bränd tyckte jag var att man tänker så mycket, tänkadet allt som snurrar där uppe, men det hjälper verkligen att prata prata prata, för man måste dela det även om det e jobbigt, men man blir bara starkare och starkare för varje ggn, och har man bra vänner så blir dom inte trötta på dig utan dom stöttar dig, det gjorde mina vänner....

Och nu sitter jag här och e så lycklig, mitt liv har aldrig varit bättre, förutom att jag har min dotter bara varannan vecka, men jag kan leva med det så länge Leah mår bara av det....

Älskling tack för att du har tålamod med mig, du vet vad jag menar, nu skrev jag lite om dig ändå, men det får du leva med....

Gumman allt löser sig jag kan lova dig det även om det e tungt nu, men du vet var jag finns om du vill något eller bara prata lite strunt eller om du vill gapa och skälla eller bara något...
Stor Kram Hanna

Mvh Beppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0