Svarta vinglas....

Hallå eller, hoppas alla ni där ute mår bra...
I dag har man jobbat, härligt bland allt damm, och byggubbar, plus alla tjuvar, plus alla nakomaner...
Blir helt mållös när dom komer in på jobbet och tror att dom e osynliga, har tagit två i dag eller snarare ring på vakterna så att dom får ta dom, e lite komiskt dom tror verkligen inte att dom syns, men till ock med en blind hade set det, skämt och sido....
Dom åkte givetvis fast för dom e ju inte direkt snabba heller, nej jag har inte gjort något, jag har bara kollat, så e fikorna fulla.... hahahaha, det e ju bara att skratta åt dom...

Nej nu ska jag äta...

Ha det toppen...

Jo, jag har köpt svarta vinglas i dag till Älsklingen.. Jäättte fina..

Kram kram Hanna

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hahaha så dom kunde inte var osynliga!!!=)

2007-08-18 @ 21:33:35
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0