Stockholm....

I morgon klockan 05.10 bär det av till Stockholm, sveriges baksida...

Ska på konferans i två dagar, känns väl så där kul måste jag säga, men det går väl bra ändå....
Men det e ju alltid så här när man åker till  stockholm, när man kommer från göteborg svergies framsida...
Dom tycker helt enkelt inte om oss, men det e bara att gilla läget, det e inte oss det e fel på det e dom, bittra jävlar... Lika varje ggn, slår aldrig fel... Idioter... Sorry men så e det.....

Sitter hemma hos Stefan och ska inom kort hänga tvätt, vi eller han har flyttat om i vardagsrummet, blev kanon fint.. Mycket luftigare... Synd att ni inte kan dela detta men så e det...
Man kan inte dela med sig av allt och speciellt inte av detta...
Men kanske än dag så kan än del av er kanske se detta men då måste ni vara lika speciella som jag och det kommer att bli svårt för er, hahahaha...


Hoppas ni kommer att ha det härligt tills fredag när vi hörs igen....


Älskling tack för en härlig dag och kväll, hoppas du får en härlig dag utan mig, men jag kommer igen på torsdag så att du vet... kommer att sakna dig även om jag inte ska vara bort i en v. tur att jag inte har ett jobb som jag e borta, nu kom du och sa att jag skulle betala hyra, med glimten i ögat (han skojar bara tror jag eller så e det) han e den bästa, synd att ni alla har missat denna man eller kille, han e verligen absolut den bästa så roligt som jag har det e helt sjukt jag trodde inte att detta var sant men det e det.....
Jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta..... Tack säger jag bara till dig du e mitt allt....
Puss puss ses snart saknar dig älskar dig bla bla bla bla bla som du tänker du nu kan hon aldrig sluta....
Men det e så jag känner....



ha det fett tja hej...


kram kram Hanna


Kommentarer
Postat av: nina

Så du menar att alla som kommer från Stockholm är idioter?
Å va då så är det? Du tycker det ja......du är så hård ibland vännen.
Du vet att mannen i mitt liv kommer från Stockholm va?
Vi ses nästa vecka då. Kram kram och du Pelle hälsar ; )

2007-08-21 @ 22:35:12
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se
Postat av: Majsan

ha det så bra i Stockholm...Och hoppas att du lär dig något på konferansen!!!=)
Och förlåt för att jag ej hört av mig....men det är kaos när jag jobbar så här många nätter irad!!!Kramiz och jag tänker på dig i alal fall....

2007-08-22 @ 00:26:19
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men det är ju jättekul att åka på konferens? Var du där med vad-fan-heter-han-nu-igen som jobbar på HR på City Sthlm? Har vi spikat en härlig fredagslunch med kära Mattias nu i veckan? Ska vi säga att jag kommer förbi vid kl 1?

2007-08-28 @ 23:05:55
URL: http://lisaspolare.blogg.se
Postat av: Lisa

AHA!!
William heter han ju!
Den satt och gnagde i huvet ett tag men där satt den!

2007-08-28 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0