Sjuk eller inte mer än vanligt...

I dag e det fredag och jag har varit hemma från jobbet i dag och ska vara det i morgon oxå, det har hänt något med min näsa, har ont som jag vet inte vad...
Feber tror jag att jag har oxå om det inte e klimakteriet, men det får vi ju verkligen inte hoppas, eller jag i varje fall..
Annars ja, vad ska man säga har en underbar man eller gubbe eller pojkvän kalla det vad ni vill jag kallar honom älskling, han e kanon, men det säger jag ju ganska ofte eller tycker ni inte det då måste det verkligen vara sant...
Ibland har man verkligen svårt att ta till sig det att det e så himmla bra med han, jag får ibland nypa mig i armen så att det verkligen e sant, och det e verkligen sant...

Hoppas ni andra har det bra, men det tror jag...

Ha det fett tja hej......

pussillepuss älskling

Till er andra ha det bra och hoppas ni har en bra fredag...

Kram Beppo

Kommentarer
Postat av: Majsan

Klart att du får säga älskling huir ofta som helst...Älskar man någon
skall man låta den personen få veta det och alla andra också i hela världen....=)
Hoppas att din näsa blir bättre!!!
själv är man på jobb nu!!
Sen är jag ledig till måndag..Blä....Imorgon är det rapsodhy in rock med familjen i Trelleborg!!Skall bli kul sen får man se om man hamnar på någon fest efter det!!!=)
Vi måste ses snart vännen!!!
Kram

2007-08-11 @ 02:39:02
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0