Onsdag...

Hallå eller..
Hoppas ni har haft en bra onsdag, min har varit helt okej, gick upp ganska tidigt, för min älskling väckte mig så fint vid klockan 06.40 tror jag klockan var, alltså Stefan ringde mig och frågade vad jag gjorde, han e la för go, tycker det e charmigt på något sätt att han ringer mig på morgonen, om det hade varit någon annan hade jag blivit förbannad, men så länge det e du älskling så e det helt okej, min dag blir tio ggr bättre när du ringer mig på morgonen, konstigt men sant...

Sen kom Leah vid sju och sa att nu ska du gå upp mamma, jag vill ha smörgås, så vill jag titta på barnkanalen...
Då var det bara att gå upp och göra iordning frukost och sätta på barnkanalen, sen gick jag in och la mig och läste till klockan 08.30, så skönt det var att kunna slappna av en stund...

Gick upp gjorde iorning mig och Leah bytte kläder, sen så gjorde vi det vanliga lekte och allt annat som man ska göra när man e ledig städade tvättade m.m.
Sen åt vi lunch, sen var hon helt färdig så hon slocknade en stund då passade jag på att titta på Kallur, Holm och Törnblad...
Led så med Kallur, hon tycker jag e så grym....

Sen vaknade stjärnan, sur som ett bi, då gick vi ut, träffade hennes dagmamma och vi var ute en stund, sen gick vi och handla gött bröd som vi ska ha till frukost i morgon...

Kom hem vi åt igen, sen var det bara att borsta tänderna och bums i säng...
Tror ni hon sover än, nej skulle inte tro det, men e påväg...

Annars mår jag bara bra...
Hoppas ni har en trevlig kväll.

Kram Kram

Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0