Nervös känner jag mig...

Fårga inte varför, men har haft mardrömmar, om att ha blivit skjuten på balkongen, med Leah på min arm, och när jag jag ska ringa polisen så ringer jag Stefan, jag var inte hysterisk som jag brukar, utan e gör lugn, och när jag berättar för han så säger jag som det är och sen så hostar Leah och avslöjar oss på balkongen, dom höjer pistolen och ska till att skjuta då vaknar jag....
Helt kallsvettig, helt färdig, sen tycker jag att jag hör någon som tar i min dörr, men så var inte fallet...
Då till alla där ute hur tyder man drömmar????
När det e så tydligt, varför????
Ska någon i min närhet dö?????
Vad betyder den????

Om det e någon som vet lägg gärna en kommentar, hade varit jätte tacksam...
Börjar bli lite jobbigt med dom här mardrömmarna...

Kram på er där ute...

Hanna

Kommentarer
Postat av: Jocke

Halloj!
Jag är ingen drömtydare, men jag har för mig att just död i drömmar inte alls betyder död i verkligheten (om man nu tror på det). Har för mig att det betyder förändring av något slag.
// Jocke

2007-08-27 @ 08:50:12
Postat av: isen

vetenskapligt säger man väll att vi drömmer för att berarbeta saker som hänt. Men bara för att drömmer att du ska dö betyder det inte att det har med dig att göra. Det kan vara något du sett på tv eller hört om eller något sådant.
Jag har haft människor ur min klass som sprungit runt och haft ihjäl folk på bivägen i en av mina drömmar. Och så blir jag ofta attackerad till döds av hajar. Allt mycket verkligt som gör att jag blir jätte rädd.
Det har i alla fall med hjärnan att göra.
kram is

2007-08-28 @ 16:32:36
Postat av: Majsan

Usch vilken obehaglig dröm.....Kram

2007-08-29 @ 09:44:45
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0