Min tatuering....

image158



Den e så fin, så duktig han var, men jag tycker att jag var ganska duktig oxå... pep gjorde jag inte, satt där och försökte inte röra på mig, men måste säga det att smärtan var härlig på vissa ställen, men det var som Stefan sa att vid fläsket gör det ont, och det kan jag verkligen hålla med om, där var det värst..
Men annars var det helt okej... Här kommer lite blider på den och jag, men jag har tagit dom själv så ha lite översende med bliderna det kommer andra senare...

Ha det toppen..

Tack älskling för att du följde med mig i går, e jätte glad för att du alltid ställer upp.....
Hade inte vågat göra den om du inte hade följt med mig den där dagen och beställde tid, e gör glad för den....

image159


image160

Denna bliden var ju midre bra, men men...

Ett kort på Leah oxå när hon ska leka arg, kunde inte motstå....


image161

Tyckte det var roligt....

Hoppas ni får en bra dag...

Och vet ni vad det regnar så kuuuuuuul...

Kram på er..

Hanna

Kommentarer
Postat av: isen

snygg :D

2007-08-15 @ 17:52:19
Postat av: isen

Just det klia inte på den!!! :D

2007-08-15 @ 17:52:45
Postat av: Majsan

Den är riktigt snygg alltså.Men dte sa jag till dig igår...Tack för ännu en pratstund!!!!=)
Gud vad söt hon är Leah.....=)Trots att hon försöker spela arg...Hihihihihi....Vi hörs
senare vännen...Kramiz

2007-08-16 @ 06:16:34
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0