Me, myself and I....

Fortfarande dålig, jobbigt och nu börjar jag få ont i halsen inte alls roligt...
Sitter här hemma hos Stefan och näsan rinner och jag fryser, medans han målar om...
Blir jätte fint tycker jag, ska väl hjälpa till sen om man får eller så e jag bara ett moraliskt stöd, hahahaha....

I dag klockan 18.00 så e det rockbaren roligt Beppo e tillbaka, alltså inte jag men min alias...
Ska inte göra något i dag, jag som hade tänkt att jobba i dag men det blir inget med det som ni förstår.. Hoppas det går över snart, orkar inte vara sjuk det e så tråkigt, blir så rastlös..

Somnade i går som vanligt i soffan, det börjar bli standard för min del, men nu beror det på att jag inte mår så bra...
Lika rolig som vanligt, synd om Stefan, men så e det när man slappnar av eller e det inte?????

Nu e det inte många dagar kvar tills jag ska tatuera mig, börjar bli nervös, faktiskt..
Men det går nog bra tror jag...
Ska bli gör kul i varje fall, att äntligen få den på plats, sen e det bara att börja tänka vad man vill ha sen, för detta lära jag tycka e så roligt att jag vill ha flera...

Nej, nu ska gå och kolla hur det går för min man. Ha det så bra så länge så hörs vi snart igen...

Ha det fett tja hej...

Kramis på er 

Hanna 

Kommentarer
Postat av: Förbjuden kärlek

Jag tar det inte fel :) Jag vet allt det där och jag insåg nog redan när jag föll för honom att det aldrig skulle fungera. Det SKULLE det aldrig. Framför allt inte nu. Och jag vill inte tillbaka dit heller. Det enda jag saknar är kärleken vi kände. Och som jag skrivit till många nadra så är bloggen mitt sätt att ventilera det, få det ur mig. Det som legat och gnagt så länge. Det var tre år sedan nu men jag har fortfarande inte fått tillfälle att bearbeta det. Inte förrän nu. Så visst går mitt liv vvidare. A bsolut! Men ibland kommer det över mig och då måste jag kunna få ur mig det. Då är bloggen perfekt :)

2007-08-11 @ 11:37:30
URL: http://farligkarlek.blogg.se
Postat av: isen

Vad ska det bli för tatuering? och vars ka den sitta?

2007-08-11 @ 11:46:03
Postat av: Hanna

Förbjuden kärlek: Skönt att höra att du inte tar det fel :). Jag förstår att du kan sakna kärleken, för sådan personer e väldigt bra på att visa när dom väl vill, då höjer dom en till skyarna sen e man inte vatten värd när det blir motgångar, och när det inte passar dom då sitter man där igen och bara hoppas på att få höra något ifrån dom...
Jag hade det så en period i mitt liv, men det e så skönt att slippa, skönt att slippa tänka på vad som ska hända...
Jag e så lycklig i dag att jag har hittat rätt, och han e inte någon skummis om du förstår vad jag menar..Detta e verkligen äkta kärlek..
Det kommer du garanterat att hitta oxå en dag i framtiden..
Trevligt att prata med dig.
Mvh Hanna

2007-08-12 @ 16:32:56
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: Hanna

Isen den ska sitta i svanken, och det ska stå Leah och så ska det vara en stjärna och så ska det stå Jonathan...
Blir jätte fin tror jag verkligen..

2007-08-12 @ 16:34:50
URL: http://leahs.blogg.com
Postat av: Majsan

Hej vännen!!!
Hoppas att allt är bra med
dig???Eller i alla fall bättre....Det låter verkligen so om du prickat in en 10 poängare i Stefan....Jga blir så glad när jag läservad du skriver om honom!!!=)
Kramiz

2007-08-12 @ 18:38:22
URL: http://loppanadittochdatt.blogg.se/
Postat av: isen

låter snyggt, är den fixad tills du kommer till fbg?
kram is

2007-08-12 @ 21:42:07
Postat av: Hanna

Majsan: det kan man ju säga att jag har gjort med honom..
Med mig e det inget vidare, har typ en klump i halsen inte roligt alls, men jag tror inte att jag har någon feber än i varje fall så det e skönt...
Hörs snart kramiz..
Hoppas det e bra med dig...

2007-08-13 @ 10:09:04
URL: http://leahs.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag ska göra den i morgon klockan 16.30...
E lite nervös faktiskt, men det går nog gör bra tror jag, den tar tre timmar att göra...
Härligt...
Kram H

2007-08-13 @ 10:11:39
URL: http://leahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0