Inte direkt bättre idag...

Fy f-n vad trött jag e på att inte riktigt må hundra, och i morgon måste jag må bättre för jag ska ju tatuera mig i morgon och det ska bli roligt som jag inte vet vad....
Annars e jag i vår övernattningslägenhet som Stefan kallar den, alltså den på The Iland...

Leah har kommit hem jätte roligt, vad det händer mycket på en v. det e inte klokt, men det e så mysigt att allt e så bra, men man skulle ju gärna vilja ha henne jämt, men men det går ju inte....
Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden men den känns väldigt lovande måste jag säga...

Undra vad man ska laga för mat i dag jo jag tror det blir färsk potatis med fiskpinnar och remuladsås, grönsaker, Leah tycker det e en favorit, så då får det bli så....

Hoppas ni andra antingen njuter av solen eller har en toppen dag på jobbet...

Pussilipuss på dig älskling..

Kram till er andra...

Hanna

Kommentarer
Postat av: Majsan

Oh vad det lät gott...Var länge sedan jag käkade det!!!Lycka till med tatueringen imorgon vännen...Kramiz från din vän i Malmö!!!!

2007-08-14 @ 00:17:13
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0