Heeeeeej.

Har inte bloggat på ett tag, tycker inte det e så himla kul just nu...
Men det kommer väl snart då jag kanske får lite insperation vem vet.. Hoppas ni andra har det bra i varje fall, e hemma just nu i S. och det känns så där kul, börjar ju känna som att jag oxå bor på landet, men i dag när jag åkte ifrån landet så började jag, ja igen det e inte likt mig, så jag tänkte för mig själv när jag satt vid köksbordet, att för mig e detta jag vill, jag e verkligen jätte kär i han, och då så kom jag att tänka på allt som har hänt mig den senaste tiden...
Bara ta ett ex. jag var ute och sprang i går, och om det inte hade varit för S så hade jag aldrig gjort det, även om jag inte orkade så långt, men han e nog den enda som kan få mig att göra saker som jag aldrig skulle göra annars...
Ni tycker kanske att det e töntigt det jag skriver, men jag har ändrat mig så mycket till det possitiva, blivit en mycket lugnare, stabilare, gladare,  och framför allt känner att jag betyder något för någon, utan att behöva göra mig till, det e så jätte skönt.
Ett annat ex. jag gjorde äppelpaj i går och det har jag aldrig gjort heller till någon, nu låter det som om jag inte kan, men jag kan lova att jag har blivit duktig på många saker måste jag säga...
Jag tror helt enkelt att S e mannen i mitt liv, och hur vet man det??????
Jag känner bara så helt enkelt, jag känner mig liksom halv även fast jag inte behöver göra det för jag vet att jag alltid kan lita på honom till 100 procent. Och nu e det säkert någon som tänker att det kan man aldrig göra, men nu gör jag det...
Sen vet jag att han skulle aldrig såra mig, och det e så härligt, för han har alltid varit rak och ärlig mot mig, även fast sanningen har varit jobbig så har han alltid varit det...
Han e helt enkelt förbannat bra, kanon, ärlig, snäll, snygg, sexig, han e allt man kan önska sig som tjej, och gissa om jag e lyckligt lottad, jag fick högsta vinsten...
Tack älskling för allt du får stå ut med mig, och alla runt omkring mig, och för att du alltid ställer upp för mig och Leah. Du vet vad jag menar med allt runt omkring, jag e varje fall jätte tacksam....

Och nu har jag bloggat igen...

Jaha, nu sitter jag och vet inte vad jag skall göra innan Leah kommer hem, städa lite kanske, vem vet eller äta, vore bra... Hoppas ni alla får en toppen dag så hörs vi snart.

Puss puss

Kram till er andra.

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: isen

springa är bra :D Även om jag sällan sj gör det, skulle kankse kunna bli av om det regnar och ajg har plattat håret eller om jag blir jagad av något eller någon :)
Förresten har lysnat på doppler av erland loe, laddade ner den så att jag kunde lysna på något på jobbet. Skit bra var den. Så om du känner att du behöver en ljudbok kan jag skicka :) Försöker sprida denna underbara upplevelse :D
kram is

2007-08-02 @ 17:02:27
Postat av: Majsan

Varsågod d te var så lite så!!!!=)Kramiz

2007-08-02 @ 22:31:15
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: nina

Låter underbart och du...ja vet hur det känns.
Om du är säker på att det är mannen i ditt liv är det bara att gasa och köra tycker jag. Du jag försökte ringa dig i tis. Det händer grejor på jobbet. När kommer du tillbaka?
Jag jobbar både på Åhlens och puben i dag men ring till jobbet om du har tid :)
Kramiz

2007-08-04 @ 08:48:04
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0