Hallå hallå...



I dag har varit en bra dag, har varit inne i stan och gjort iordning mina naglar och dom blev kanon, vad skönt att vara hel igen....
Var och hälsade på jobbet i dag vilken röra man kommer tillbaka till, ska jag bara tala om, helt sjukt. Vi håller på att utöka igen ett helt nytt plan så nu får vi fyra plan, det fjärde ska bara bestå av herrprodukter, men det ska bli jätte kul tycker vi, men under tiden ser det ut som ja jag vet inte vad....

Annars har det inte hänt så mycket, fortfarande förkyld men hostan har blivit lite bättre och det e skönt...
Hoppas att ni andra har haft en bra v. och att ni får en bra helg.


image162


image163


Fina eller hur jag tycker det blev gör bra denna ggn....

Ha det bra alla där ute...

Kram Hanna

Kommentarer
Postat av: m

Jag behöver förslag på slogans kolla min blogg och rösta :)

2007-08-16 @ 16:10:27
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Majsan

Grymt snygga vännen.....Och jag kom nästan nyss hem!!!Hoppas att det går bra på jobb!!Kramiz

2007-08-16 @ 23:04:13
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

otroligt fula men det vet du ju att jag tycker så.....bättre med det mörka

2007-08-17 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0