Vad......

En rolig sak som jag e stolt över i dag, e att jag fick sålt vagnen i dag, sååååååååååå skönt att ha gjort det igen.....
F-n jag e i rätt branch, såååååååååååååååå gööööööööööööött.
Grattis inget mer att tillägga.

Sen e det väl bara bra på andra fronten, det enda som e lite jobbigt e att mitt hjärta, inte vill prata med mig, han säger att det har inte med mig att göra, får bara ge han rum eller vad f-n ska jag göra.
Känns jätte tråkigt, för jag vill ju finnas där men det gör jag ju, men i ett konstigt stadium, det ända jag vill e att ringa och fråga vad det e, och att jag älskar han, men jag vill inte vara för tjatig, men kan man bli för tjatig????
Pratade med han i morse, han ville vara för sig själv, eller vara själv, känns ju så där, när man inte vet vad det är.....
Jag får sluta hetsa upp mig, men ni förstår man vill ju bara att man ska få veta, känns som jag e som en belastning eller att jag e i vägen.
Jag berättar ju allt för honom, men han kanske e trött på mig, det kanske e det det e, så att han inte kan prata med mig, f-n när ska den smällen komma då.....
Vill verkligen inte ha en smäll till, kan man inte nu börjar jag igen f-n Hanna han sa ju att det inte hade med mig att göra, men det kanske e han som inte vill ha mig längre....
HJÄLP mig ur detta nu förstår man att jag e verkligen kär i dig annars hade jag aldrig brytt mig, då hade det övergått i iskalla stadiet.....
Iskall e jag j-vligt bra på..... Hatar det att vara iskall, men Hanna........
Han e ju det bästa som har hänt mig, vill inte förlora dig älskling, lova att säg om det e något jag har gjort, saknar dig som f-n.....
Du e ju så förbannat underbar......
Hoppas att du vet att jag finns här för dig, och att jag älskar dig över allt annat även om dom orden e svåra för mig, men det e så absolut jag känner....
Det e därför jag blir så orolig för allt, när du inte vill prata med mig.....

Rockbaren nu med Beppo.......

Puss Puss

Mvh Beppo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0