Today, Kurs, snart jobba igen.

Jaha nu e det tisdag, denna dagen tycker jag e den tråkigaste dagen på hela v, vet inte riktigt varför men så boring, varken i början eller i mitten, ja ja det e bara att härda ut.

Ska på kurs i kväll, H. Rubinstein, Biotherm, Lan´come och givitvis dofterna. Ska väl bli ganska trevligt, bara det inte tar hela kvällen, men det tror jag inte.
Undra om våra fina ljus bilder på Demi More har kommit till disken hon e ju så fin, ska bli kul att ha ett sånt känt ansikte för lilla H.R, se om det gör någon som helst skillnad.
Vi kommer med nya läppglans i Wanted serien, 12 nya nyanser och sitter på jätte bra, och så har det royala gelly extraktet i sig så det e samma som i våra Wanted läppstift, mycket återfuktande, kladdar inte, ingen smak, gör snygga förpackningar.
Ett måste bara i sommar, inget snack om saken.

På torsdag e det dax att gå tillbaka till jobbet ska faktiskt bli riktigt roligt, då var det dax att ta på sig ansiktet och den vita uniformen igen den som jag inte har haft på mig på drygt två v. Men det kommer att bli roligt att träffa alla och det ända dom kommer att stirra på e mina.........
Jag e för rastlös för att vara hemma och vara(dålig).

Var med min kompis i går vi var ute och gick, innan vi gick ut så ringde han med stort S, jag sa att jag skulle ha kjol på mig, vad säger han då, jo, ska du verkligen ha det Hanna vill du att folk ska bli bländade, men tar jag inte av mig kan jag ju inte bättre på färgen sa jag då.
När jag träffar min kompis, mina ben var inget mot hennes, där kan man kalla genomskinliga, skulle ta ett kort men glömnde det.
Man måste ju börja i någon ände eller?

Sen kom en viss person till mig på kvällen, sur som jag inte vet vad, eller irriterad för han håller på att lägga om sin kost, det kommer att gå gör bra bara du ger dig F-n på det, jag tror på dig ska stötta dig, älskling.
Och så har han börjat gyma igen, han har inte direkt gymat sen han träffade mig, och så har börjat äta riktigt mat, så man kan nog skylla lite på mig oxå, men men jag tycker ju om honom ändå hur han än ser ut.
För mig e han den snyggaste som går i ett par skor.
Jag gjorde mat åt honom och mig, matlåda för i dag och i morgon, smörgåsar, frukt och sallad.
Han kommer inte i dag och inte i morgon för han ska skola in barnen i morgon på det nya dagiset, dom hade redan gått där med deras mamma, det hade gått jätte bra så det var skönt.
Den stora hade hittat en ny kompis det tyckte jag var skönt att höra, för den lilla klarar sig bättre, glad för deras skull.
Breake a leg, i morgon älskling, ha det toppen.

Ska städa lite och ta det ganska lugnt i dag, städa vidare lite, sen bara vara, härligt när man kan tillåta sig att bara vara, det tycker jag e härligt, det e inte så ofta jag känner att jag fixar det.

Ha det fett alla

Älskling vi hörs i kväll, puss puss lots of love Beppo.


Mvh Beppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0