Tips från mig.

Nu e det dax för brun utan sol, den som e bäst e Helena Rubinstein den för både kroppen och ansiktet, blir en super fräg, inte orange......
Det e viktigt att det inte blir orange eller vad säger ni, randigt blir det inte heller....
Glöm inte att använd en peeling innan du tar din brun utan sol, sen om du vill ha en bättre effekt av din brun utan sol använd ditt ansikts vatten det gör att det blir mycket finare...

Sen något som e ett måste e YSL:s nya läppglans så fina, finns på Åhlens, me like.

Sen om ni ska ha en bra hudkräm så e det Skin Life Repare, en super kräm från Helena Rubinstein åter fuktar och reparera huden från alla skavanker den kommer vara en jätte bra kräm i sommar nu när sommaren kommer och alla bränner sig och blir röda....

Vad vore livet utan alla många goda dofter, det e något som e underskattat, dofter får en att må toper pen, det finns en doft för alla, köp mer dofter, en doft som alla ni män där ute skulle ha e Eupohria den e f-nne mig den godaste på marknaden..... Och vad vill man inte när man doftar på sin älskling att han ska dofta så underbart.

Även Euporia för kvinnor e en super doft, me like.....

Ett annat måste e Helenas gloss nr. 12, det bästa jag vet kan man använda till allt slår aldrig fel.
Spectacular make den bästa foundationen som har gjorts blir en super fin yta och blir inte tjock, som vissa som har en för mörk eller för mycket ni ser inte kloka ut, vi finns ju för er, vi hjälper er jätte gärna..

Som en del som kommer in och vill ha hjälp men dom vet redan vad som passar dom, när vi säger en sak så blir dom förbannade och säger nej det gör jag inte alls jag vet minsan vad  jag passar i och den färgen passar jag inte i. Varför vill dom då ha vår HJÄLP, när dom kan allt redan. Underlags kräm e det jag pratar om.

Ha en bra söndag


Mvh hanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0