Sova får jag göra en annan natt.....

Herre j-vlar vad jag har hållt på hela natten, inte nog med att jag bor där jag bor utan att ryggen skulle ta knäcken på mig i natt, gick och la mig efter att Veronica hade gått vi 22.30 eller vad kl. nu var, sov till kl 00.15 då var det bara att gå upp och gå runt lite sen var det bara att gå ock lägga sig i soffan, vaknade vid 02.30, då kände jag för att hoppa ut genom förnstret j--------vla mother fucker, då var jag inte så glad, tittade på någon j-vla idiot som hade mini grisar hemma som husdjur och jämförde dom desutom med barn, hallå det e grisar inga barn, förlåt, men hallllllllååååååå ska man inte, nej jag ska nog inte tjata om det mer känner att det kan gå lite långt med det nu, Har du ställt dig frågan dom kanske inte ens kan få barn, Hanna.
Nu ska vi inte gå så långt dom kanske bara inte ville ha barn, nu börjar du ingen släpp det.
Sen somnade jag i sängen igen, vaknade vid 05.00 ca då var det bara att gå till soffan igen, den natten kommer att gå till historian för mig, sen vaknade jag kl 06.45 eller något, då försökte jag att titta på barn pogrammen, men det var inga roliga så jag SOMNADE igen, Hallllllelulia, nej jag e inte kristen.................

Mvh  Beppo

Älskling hoppas får en bra dag, puss på...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0