Saknaden e total.....

♥♥♥♥

Vad e det som e så svårt att förstå Hanna, men saknaden av det totala e fruktansvärd just nu, saknaden av att bli älskad för den man e, det e lite jobbigt faktiskt, men då säger jag till mig själv man behöver inte vara älskad av alla eller e det inte så, jo absolut, jag vet i varje fall två som älskar mig, dom räcker för mig så länge jag har dom så e det helt perfekt för mig.
Blev lite djup där men jag tror att det inte bara e jag som känner så......

I går så var jag hemma hos min hårdrocks kompis och hennes man och deras två kids, mannen i huset var trött och hade gör ont i armbågen han har nämligen bryttit den, man får tydligen inget gips på det för man måste vara rörlig konstigt tyckte jag, han har gör ont....
Men vi käkade mat och drack påskmust, det var mannen i huset som hade gjort mat, den stod på bordet när vi kom innan för dörren, det var så gott, färsk pasta som var fyllda med någon ost och skinka och en god sås som han hade gjort själv, och in i ungnen super gött.
Min man ringde mig när jag satt och åt, jag sa att jag skulle ringa senare, men klockan bara sprang iväg, när vi kom upp från under våningen så var klockan 22.00, och min man brukar gå och lägga sig tidigt för att han e en morgon människa ingen nattuggla, det e inget fel på det, härligt på många sätt.
Så nu har jag lite ångest att jag inte hörde av mig, men han brukar inte vara den som e den, men jag satt efter 22.00 och bara tänkte på dig älskling.
Ja, sen satt jag och min kompis och pretade en stund till sen körde hon hem mig, kom hem vid 00.30, det var jätte mysigt...


Undra vad du ska göra i dag, hoppas du hade det bra hos din mamma i går att ni fick något gott att äta, och att du nu åt sill....
Du ska veta att jag saknar dig jätte mycket, och det jag sa till dig i går på telefon svararen, skulle vilja säga det till dig personligen, men jag får vänta tills nästa fredag, men all den tiden som jag/vi lägger på att vänta tycker jag e super härligt att det fungerar e ju sååååååååå bra. Och framför allt för mig, du gör mig så trygg, du får mig att må så bra i mig själv, jag har nog sagt det hundra ggr, men det e så svårt för mig att fatta att det e samma Hanna, och nu har jag varit sådan en längre tid, lyckan e total........
Nu höll jag på att skriva ditt namn som du så många ggr har påpekat att jag inte får göra, lugn jag kommer inte att skriva ditt namn, eller lägga ut någon bild på dig(men då får jag behålla dig för mig själv) det gör jag så gärna, allt gött till Beppo.....
Min man kallar mig gärna för Beppo, som han i rockbaren, í början tyckte jag att det var lite konstigt, men nu tycker jag att det e ganska roligt faktiskt, nu kallar jag mig själv det så, lite skadad har jag allt blivit av den här mannen, men herre gud vad jag kallar han man, han e ju mer en kille eller min kille, vad jag tjatar det borde ju alla veta nu Hanna, men det e så härligt att det e så, så om jag säger det hundra ggr får ni leva med det, sorry....................

Pratade percis med dig, du hade sovit dåligt och så hade du ont i ryggen, och när vi skulle lägga på så lägger du på i örat på mig, tack hann inte äns säga varken hej då eller puss, så jag säger det nu pusssssssssss.........

Hoppas att vi hörs sen älskling, ha en bra söndag.

Mvh Beppo och till alla andra ha det fett.

Kommentarer
Postat av: nina

Först måste man älska sig själv för att kunna älska. Det finns många som älskar dig Hanna så sluta tvivla på det. Frågan är älskar du dig själv? Du är tuff på utsidan vännen men på insidan är du en rädd liten tjej. Rädd för att vara ensam och rädd för att inte vara älskad. Vet att du har varit osäker på ditt yttre vilket är väldigt onödigt men förstår att det va viktigt för dig att ta tag i det så nu när du har tagit tag i det yttre så hoppas jag och tror att du kommer ta tag i det inre för sann skönhet kommer innefrån. Så nu ser jag fram i mot att se dig stråla. Din man kanske hjälper till lite med det också kan jag tro : )

2007-04-09 @ 23:34:03
Postat av: Beppo

Har man aldrig fått uppleva att bli älskad på riktigt så e det inte så lätt, men jag tycker ändå att jag har blivit mycket bättre, det måste du ändå hålla med om Nina, jag vet att det e många som tycker om mig, det tvivlar jag inte en sekund på, älska sig själv, ja absolut, ska bli bättre på det, det kommer nog mer och mer nu när jag har hittat mannen i mitt liv, som älskar mig som jag e. Vill inte ämdra på mig på något sätt, och det e så härligt, sen att jag har er mina underbara vänner e så toppen, speciellt dig du som har alltid funits där, du e som en syster för mig....
Tack Nina, love Hanna

2007-04-10 @ 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0