Nina och hennes gubbe Pelle ska åka i dag....

I dag åker min kompis till Bali, vad härligt för henne och Pelle.... ( inte alls avis)
Dom ska vara borta i 4 v, kommer att sakna dig kompis, men jag e glad för din skull.... Skönt att slippa sverige ett tag och med allt det innebär.....
Tack för dom fina bilderna på dig den första e ju lite störd, men det får du leva med att du nu ligger på min blogg, men en skönhet.....
Hoppas verkligen att jag och min man får gå på bröllop, och att Pelle tar sitt förnuft till fånga, han kan inte hitta en bättre tjej än du NINA....

Japp nu börjar det göra ont så jag får sluta, du en annan sak Nina jag och Leah vill ha kort från Bali, blir vi glada....

Puss Puss

Hjärtat trilla inte ner från taket idag det blåser så, hoppas att du har mycket att göra.... Du fattar vad jag menar... Hoppas ni får en god middag, puss puss lots of love Beppo.

Ha en bra dag till er alla andra.

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp nu bär det av och jag är inte ett dugg nervös. Vad är det för fel på mig. Ska bli härligt att komma dit men fy f... vad jag hatar att flyga.
Inte för att jag är rädd men det är ju så obekvämt, blääää.
Ja håll tummarna för mig nu. Jag vill jag vill jag vill gifta mig med Pelle.

2007-04-11 @ 11:11:16
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se
Postat av: Beppo

Det e klart jag håller tummarna, men du har ju Pelle med dig, han räddar dig...
kram å puss

2007-04-11 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0