Me ,me, me

image11

Kommentarer
Postat av: mr crille

näsan rinner.............mother fucker........ha ha

2007-04-10 @ 19:07:58
Postat av: Nina

snygg bild men var e rattarna? e ju så nyfiken och nu kommer vi ju inte ses på 4 veckor, snyft. Du får hålla tummarna för att pelle friar nu, hi hi. Jag hoppas på det : )
puss och kram

2007-04-10 @ 21:21:55
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se
Postat av: Beppo

Hej gumman dom e nog kvar när du kommer hem från din härliga sem. Ja, jag hoppas att han friar(så jag har något att se fram imot jag vill gå på bröllop). hahaha jag kommer att sakna dig, glöm inte att skicka kort till mig och Leah, hälsa Pelle.
Puss å Kram

2007-04-11 @ 08:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0