Måndag....

Ja, vad ska man säga, härligt med en ny v. nej jag skulle vilja att det var den fredagen och helgen i några v. till,
har haft det så mysigt med min man, skulle gärna ha det så några v. till det e underbart, men nu ska han ha barnen i v. för dom ska byta dagis, så då får dom ju dela på det, (ibland kan man ju undra, ta det på rätt sätt), säg vad han inte skulle göra för sina barn som villken annan förälder, men detta e lite anorlunda, det e skillnad väldigt stor skillnad.

Han mer eller mindre lever för sina barn, det e nog många som säger att dom lever för sina barn, men inte som denna kille, det e bara så underbart, fast jag ser det inte (men vet att det e så, varför ska jag förklara det för er.)  För den v. vi har barnen träffas vi inte, det kanske låter konstigt, men det blir äna så bara.
I början kändes det konstigt att det var så, eller början kanske mer nu, dom e ju den största delen av hans liv, på många sätt, så det kan ju vara lite klyvet, men allt tar sin tid. Behöver inte stressa fram något.

Då undrar ni säkert om han har träffat Leah, ja, det har han jag hade inte så många val där i början, hennes kära far så kallad eller nu ska jag inte vara dum, han hade ingen stanns att bo så då hade jag Leah 24 timmar om dygnet, så han har träffat Leah.

Leah e väldigt förtjust i han, men nu träffas dom inte för när jag har Leah då har han sina barn, hon brukar faktiskt fråga efter han! Då får ju jag förklara hur det ligger till, men Hanna hon e 2.5 år, men något måste jag ju säga han finns ju fortfarande hos oss men inte synbar för henne, jag får nog ändra på det, hon kanske hade blivit glad att träffa han en stund.

Men många säger att barn glömmer, men då undrar jag en kille som han som har gjort ett sådant stort intryck på henne, för när han inte e här då frågar hon alltid efter honom och undrar om vi kan ringa honom och när han kommer, (då tycker jag att det blir lite jobbigt, för jag tror att hon säkert får ringa men, han kanske tycker det e gör jobbigt inte vet jag, Hanna har du frågat? NEJ. Då kan du ju inte få ett svar heller), så då undrar jag hon måste ju visst komma ihåg, annars tycker jag det e konstigt att hon pratar om honom så som hon gör, pratar ju mer om honom än sin pappa. Jag blir väldigt glad av det, mår jätte härligt.

En annan sak jag köpte ju en ny tvättmaskin i lördags, så skulle älsklingen koppla in den i går, det gick ju jätte bra bara att vi läste ju inte hela instruktionerna, så blev lite jobbigt där när hela j-vla maskinen försökte hoppa på han. Hahahaha Han tyckte inte det var så roligt, jag trodde att han drev med mig, (det är en sak han gör väldigt ofta med mig), men det gjorde han verkligen inte, efter ett tag så kom han på vad det var, hade glömt att skruva bort några skruvar.
Sen var man tvungen att ha ett vattenpass jag tror att det heter så (läser du detta i dag älskling bli inte arg på mig, men jag vet villken propp det e från vänster så e det nr. 2) så då åkte givitvis han och köpte ett sådant, jag har aldrig varit med om en kille som ställer upp så mycket, men det kanske bara jag som inte fattar att det ska vara så. Men jag tycker han e helt out standing.

Kommer tillbaka då har han desutom missat sitt favo program för min skull, Miami Ink som går på 6:an, kl.19.00 på söndagar, jätte mysigt pogram. Jag tycker att det e mysigt, e det okej.
Till slut får han det att fungera, så han inte får den i knät, men då fungerar inte centrifugeringen, då var det bara att gå upp igen, (vi hade gått och lagt oss), då var det stopp i den gammla slangen som jag inte har gjort rent, vem gör rent den inte jag utan han, det e ju min skit, nej jag hoppas han alltid kommer att förbli så här åldras får han gärna göra men aldrig ändra på sig på något sätt.
När han gjort det då j-vlar fungerar den, då var kl (bara) 00.30 ca, han går upp 05.00 (för ha tid till 06.00), nej skämt och sido, så i morse var han inte på sitt bästa humör, men det gör inget.

Tack så jätte mycket älskling för allt, jag älskar dig, puss puss.
Hoppas du får en bra dag.

Jag glömnde att han var ute och sprang i går desutom, det gick så jäkla fort, blev lite ingprenerad (impadd).
Han e helt enkelt den jag vill vara med och dela allt med det e så................

Ha det fett, så hörs vi en annnan dag, Mvh Beppo

P.s. förlåt för alla stavfel förra ggn, men var lite vet inte vad.

Kommentarer
Postat av: isen

Kan inte minnas att jag såg några stav fel men sen har stavning aldrig varit mitt starka ämne :) Tycker att du borde nörda till dig och skaffa Lunar som alla vanliga människor. Då kunde du läsa min blogg!
*kramIs*

2007-04-16 @ 16:58:56
Postat av: Beppo

Hej Isen, jo det var en del stav fel, men även den bästa gör fel ibland:), men Isen Lunar e inte det för er yngre, men kan inte jag se din blogg ändå?
Kramar Hanna

2007-04-17 @ 06:55:10
Postat av: isen

Inte om man inte har lunar, som förresten har tagits över av människor i 20- 25åldern nästan ;)Ne nu är det dags att dra sig mot bussen, har visserligen gått och blivit sjuk igen men man kan inte missa skolan för det.
*KarmIs*

2007-04-17 @ 08:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0