Leah är i Idre.

Känns väl så där kul att hon e där, men hon går det nog ingen nöd på, hon tycker ju det e roligt med botchen(ren betyder det på samiska, tror man stavar det så). Jag har ju det bra här hemma, men saknar henne jätte mycket det e hon som gör min dag, bara veta att hon e hos mig gör att man mår så mycket bättre, alla ni som e päron förstår vad jag menar.

Leah e med sin pappa i Idre, Foskros heter det där dom e, Leahs pappa har släkt där då betyder det ju att Leah har det oxå, dom e samer, ett roligt släkte måste jag säga, dom e ganska egna, men väldigt ödmjuka.
Får ni något tillfälle någon ggn så e det värt att besöka samer villket liv dom har, dom lever i hus dom e civileserade människor, lever inte i tält som en del tror, dom har vanliga kläder och ser ut som vanliga människor.
Nog om dom och deras liv, där e min goa tjej, hon kommer inte hem förrän på söndag, hoppas jag får säga hej till henne, saknar henne jätte mycket....

Pratade med min älskling i morse kl 06.15 eller lite senare, men tidigt var det, det e så härligt att det e någon som ringer en vid den tiden, spelar ingen roll när han ringer han får ringa när han vill blir alltid lika glad, även om han säger att jag e grinig, men det e jag inte.
Sen skickade jag en bild på mina opererade, vad sa han att det var skillnad, men jag vet inte om han tyckte att det var fint, men jag hoppas det, jag tycker det e stor skillnad, jag e super nöjd....
Mår mycket bättre i dag, härligt att inte vara invalid.......
Han skulle få frukost gäster i dag, hans bästa kompis och hans familj dom kommer vid 10.00, sen ska han till sin mamma idag med barnen.....
Älskling hoppas du får en super dag.

Glad Påsk alla där ute....


Mvh Beppo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0