Jösses, vad fel man kan....

Jag har tydligen fel ganska ofta, börja lita på dig själv, och det du känner.......

I morgon ska Leah ha en hatt parad och jag har gjort en hatt med godisar på tror ni att jag blir poppis????
Hon så den i dag hon höll på att smälla av, vad fin den e mamma sa hon och kollade lite konstigt på den, men men hon blev glad i varje fall.
Sen ville hon äta på den men då fick jag rycka in, men min tjej vill stoppa allt i n i den lilla munnen som hon har....
Undra vem hon har fått det draget i från......

Min darling har varit här i dag och ätit frukost, mysigt, undra när det blir så för alltid, sluta tjöta Hanna......
Men jag vill ju ha det så, e det inte det man strävar efter, eller har jag fel????????
Vill inte bo i denna skiten längre jag vill verkligen inte det, vill ha hus, (snart). Vill ju inte ha han borta varannan v.........
Ja, ja, j-vla tjöt.....
Japp, nu har har jag skrivit lite, vet inte vad jag ska skriva mer....

Jo, nu har vi fått den nya krämen Face Sculptor, med Demi Moore som ansiktet för denna krämen, så vacker bild, I love it....
Det e en lifting kräm mot rynkor för fasthet, den optimala krämen, super snygg förpackning, så kommer alla våra förpackningar se ut i framtiden, nu e det lyx som gäller för H.R.
Gå in på www.helenarubinstein.com för att se mer och få hetta tips.....
måste bara påminna er om Skin Life Repair, en kräm som e fanastisk, jag som e en torr boll kan inte leva utan den nu när jag har provat den i en månad, så bra hud som jag har nu har jag inte haft på evigheter...
Inte några torrhets fläckar, den gör inte ont längre, den e jämn, helt enkelt har den gjort underverk....
Inga konstigheter utan en super repererande kräm, ingen kräm som strammar upp eller någon anti age.
En helt fantastisk kräm, går bra att anv. både på morgon och kväll.

Ha en super måndag....

Älskling vi syns i morgon, tack för att du kom förrbi i dag, och det andra, super som vanligt, har aldrig något att klaga på, puss puss puss

Mvh Beppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0