Ja då har man gjort det.

I dag e det den 3/4, vad ska man säga om mitt möte med min avlägsna "pappa"????????
Träffade honom den 1/4, som jag hade föreställt mig honom nej, han känns inte som den jag träffade för tio år sen, men det hade jag ju inte kunnat förvänta mig heller, man ändras ju, var det till det bättre?????
Vet inte vad man ska känna vet inte vad dom känslorna e, vet ju inte hur länge detta kommer att hålla sist höll det i två dagar så jag vet faktiskt inte......
Alla frågar hur det känns om jag e glad eller om det var roligt, men det kändes som om vilken främande människa som helst, jag höll låda som vanligt när jag känner mig o trygg....
Vad pratar man om igentligen vet faktiskt inte, pratade mesta dels om Leah det e ju lätt för henne kan jag prata om, men mig själv vill jag gärna hålla utanför, vet inte varför!!!!!!!
Försvar säkert....

Ha det bra....

Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0