Ja, då e man hel igen.....

Nu har det gått några dagar sen jag skrev, men så e det ibland man orkar kanske inte har haft fullt upp ändå...
Ja då var man hel igen vad skönt att det går åt rätt håll, så att det inte går åt fel håll, eller vad vet jaf, inte f-n vet jag....
Den var som min kille sa till mig i går att jag känner för att slåss, kan inte ni få den känslan någon ggn, den har jag i dag, hade varit så skönt att få ut allt genom det, ja jag vet att man slåss inte, men om man hade fått, mmmmmmmmmm, så härligt.
Så e det någon som vill ha lite stryk, nej förlåt men.......
Vad gjorde jag i fredags var med hjärtat och hans kompis och hans tjej, vi var och käkade middag på Jensens, som ligger vid den berömnda parken, jätte trevligt, tycker om hans vänner, hoppas vi syns snart igen.....
Sen skulle vi gå ut en stund, Valand gick vi till, men så lite folk jag dör tänkte jag, vi som ville dans en stund medans the boys, var manliga...
Sen åkte dom hem, och vi gick till burger king jag åt faktiskt inte något, (kors i takt, jag älskar mat, ingen anorektiker här, inget för mig.) Sen åkte vi hem.....
Tack för allt älskling du vet vad jag menar.....
Lördagen jätte fint väder då tvättar mitt hjärta mina skitiga fönster (som inte har blivit tvättade sen 3 år tillbaka ni kan ju tänka villket helvete det var.) jag har hittat min prins.
Sen städade  vi i några timmar, sen åkte vi och hämtade vi min nya tvättmanskin, fick hjälp av Leffe.
Vi åkte och lämnade den sen åkte vi till hans hem, och där stannade vi i 5 min sen bar det av mot havet, men det var så j-vla kallt så då åkte vi och handlade, och då får ni förstå att jag hade tjötat hela dagen om att jag ville grilla men det blev inget med för man kan ju inte grilla på balkongen, (sur blev jag, men men Hanna väx upp, en annan dag, ja.)
Vi gjorde mat, mös pratade om livet i allmänhet, det e så skönt att kunna prata med den man e ihop med inget jag e van vid, men detta känns helt naturligt, det e väl så man ska känna, tror jag , jo det e klart det e så......
Hoppas det e ömsesidigt, men det tror jag.
Hade heller varit hemma och gjort det hela tiden eller hela kvällen, men hans syrra kom och hämtade oss och så bara det av till henne, och där blev min älskling så rastlös så han kunde nog hoppar ut genom fönstret, sen bar den kvällen av mot nya saker.......
Vi åkte hem och jag bäddade sängen mitt i natten, och gubben gjorde iordning jätte goda mackor, sen gick vi och la oss.....
Det e så skönt att ha honom nära jag sover som en stock, det e en jätte härlig känsla att ha det muskelbärget jämte sig och bara veta att det e vi nu, han e toppen på alla sätt.
Nu börjar jag bli lite sentimetal igen, varför blir jag det alltid när jag pratar om dig, men det e så förbannat härligt bara, jag e kär helt enkelt. Tack vara dig.

I dag e det söndag, jag vaknade vid 8.30 och han vaknade vid 10.45 och det e inte vanligt när det gäller honom för att han e en morgon människa, men det behövde han, slappna av det e nyttigt för själen och kroppen.
Sen åkte han hem, skulle fixa lite hemma och jag tror att han behöver lite tid själv ibland, det gör absolut inget alls, ta hur mycket tid du vill, du vet var jag finns, älskar dig bara mer för att vi har det som vi har det just nu, e så säker på mig själv nu, och det har jag bara dig och tacka för, så ett jätte tack.

Jag ska laga mat i dag, ska bli kul faktiskt har inte gjort det på ett tag, jo i går, minnet e inte så bra alla ggr.

Ett litet citat för alla er där ut, live and learn :
Kärleken är livets slutmål (ett mål, men aldrig ett slut),med glädjeämnen, ljuvligheter och LYCKA.
Kärleken är livets förmögenhet (kan ständigt brukas, men aldrig helt förbrukas).

Av att ge blir man rik, att överge är att ta.
Kärlek är belöningen i livet, lönande att löna med.
Så frigör, ur ditt olyckliga hjärta, lite kärleksfull omsorg.
Och lever du blott en gång så ta fasta på DETTA:
Man älskar inte livet om man inte lever för att
                         ÄLSKA.




Ha en uderbar dag i solen alla Monster Diggare

Puss på dig älskling, lots of love Beppo.

Mvh Beppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0