Hur!!!!!!

Hur ska man förklara för någon att man älskar han, det gör jag så jätte mycket, men har så svårt att säga det, inte för att jag inte gör det men vill verkligen inte att det ska bli fel, men då frågar jag mig själv hur kan det bli fel????
Jag har så konstiga erfarenheter av det där orden, men herre gud Hanna du lever ju bara en ggn, ska du förlora det finaste och vackraste du nu har hittat, bara för att du har blivit sårad.
Eller får det ta tid???
Pratade med en kompis om detta häromdagen, hon hade aldrig fått höra det av sin man, hon sa att det kan ha att göra med sin barndom.
Det kan nog stämma för det e ju inte direkt något jag har hört någonsin, jajaja, vad ska man göra alla e vi olika.

Men han som jag e ihop med nu, bättre får man leta efter, hon som lät han gå har verkligen gjort bort sig, men till min fördel, för nu e han i mitt våld. Hahaha. Jag tycker att det bara blir bättre och bättre, man lär ju känna varandra ju längre tiden går, det e gör härligt.
Något som jag uppskattar med min man e att han vet vad han vill, vet var han e på väg, har sina planer för livet (jag får ju hoppas att jag ingår i dom för det gör han i mina), vill ha hus, det vill jag med ska inte bo i lägenhet hela livet(hatar det), han har ett hjärta av guld, så snäll mot allt och alla, har inte träffat en kille som han som e så omtänksam som han e, gör allt för sina barn då menar jag allt, det gör att jag nästan fäller en tår, för jag vet ju hur det e att inte ha en pappa, men han finns verkligen där alltid, inte bara för sina barn utan även för mig det e lite svårt för mig att förstå det att det e okej att be om hjälp av honom, men jag e evigt tacksam för det.
Sen att han ser bra ut e ju inget minus direkt, jag älskar hans tatueringar, ögonen kan man ju inte sluta titta på eller i, så fina, hans händer e verkligen manliga det tycker jag om, hela han e perfekt för mig. Han vill jag dela mitt liv med.

Detta blev ett långt kärleks brev till dig, som alla kan läsa, men detta e vad jag känner för dig.
Du betyder så mycket för mig, ju mer jag lär känna dig desto mer vill jag jag lära känna dig.
Har alltid något klokt att säga,(inte alltid men ofta), jag saknar dig hela tiden, men en tryggare Hanna får man leta efter, har aldrig upplevt att jag e säker på någon som jag e på dig,(även fast jag  har lite att jobba med), du vet vad jag menar, du får mig att må så bra, lycklig, glad, säker eller säkrare på mig själv, älskad....
Du får mitt liv att vara så mycket lättare.....

Nu ska jag gå och göra mina naglar så alla får ha det så bra

Speciellt duuuuuuu.

Hanna

Kommentarer
Postat av: Nina

Gud va fint du skriver. Så nu kan du hänvisa han till bloggen om du tycker det är jobbigt att förklara i ord hur mycket du älskar din man.
Ta hand om varandra och lycka till i morgon.
Kram Kram

2007-04-03 @ 12:15:15
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack så jätte mycket, ja det e lättare att säga det med ord som jag skriver, vill så gärna kunna säga det, men det kommer väl när jag har övat några ggr på min darling....
Det går nog bra i morgon, kram kram jag hör av mig när jag e klar....

2007-04-03 @ 12:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0