Hello, mother fucker!!!!!

Ja, vad ska man säga om den dag eller dom som har varit, i går så var jag och Leah och handlade i en affär som ligger upp för en backe här, hon var verkligen gör duktig som gick upp för den, så sa jag vad duktig mammas stora tjej har blivit då får jag till svar"jag e inte stor, och jag e inte duktig"!!!
Nu har det börjat, 3 års revolten, YEEEEEEEEEEEEES....

Nu får man tillbaka för sina synder....

Pratade med älsklingen i dag (som alla andra dagar, det e det bästa, härligt, vad kan man säga om jag inte pratar med honom minst två ggr per dag blir jag lite ledsen, det e ju höjd punkterna i mitt enkla liv, när jag inte e med honom) han tyckte att jag skrev för lite om honom(vadå älska sig själv, älskling jag skoja bara, det e roligt att du tycker om det jag skriver), men nu har jag ju inte varit inne här på ett tag, har inte varit så motiverad.
Sen har ju faktiskt du varit här så då vill jag inte sitta här när jag vill vara med dig...

Vi hade ett samtal i dag, du undrade om inte jag tyckte om dig och om jag bara hade dig för stunden, och svaret på det som jag sa när vi pratade i telefon, NNNNNNNEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJ, jag vill ju verkligen detta e det så svårt att förstå, man visar ju sin kärlek på olika sätt, eller hur?????
Jag visar det genom att ge dig min kärlek genom allt jag kan, du vet ju om att jag har svårt att prata om det och speciellt per telefon....
Sen det du ska ge till mig i födelsedags present blir jag gör glad för, men då kommer vi till det igen har jätte svårt att visa vad jag känner, men något så fint som du ger mig har ingen gjort för mig, och att du gör det för mig allt du gör för mig, vad ska jag säga, vad kan jag säga JAG ÄLSKAR DIG; förstår du det???????

Något jag saknar e dina sms kan inte komma ifrån det, läste ett i dag herre gud vad fint det var och det var ett du skrev i jan..... Det e ju jätte länge sen, saknar dom fina orden via mobilen.......

Sen när du säger det där om där jag bor, förlåt, men jag vill inget annat än att flytta och få det fint.....
Men nu kommer det igen, det som e tillock med svårt att skriva, jag vill ju inte bo själv hela livet jag vill ju bo med dig, men bli nu inte skraj och dra jag menar allvar, men jag menar inte att vi ska göra det i morgon, men jag gör det gärna i framtiden om du har lust eller om du vill????????? Nu har jag sagt det, och nu kommer det eviga väntan tills antigen du säger något eller om det bara rinner ut i sanden, för nu kommer jag bli feg som vanligt, vill inte höra om det inte e så du vill ha det, så då tiger jag heller än att få ett NEJ.......

Du kommer du ihåg att du frågade mig en sak förr förra helgen?????
Det var en grej som du frågade om jag störde mig på, eeeehhhh, det e klart att jag inte tycker att det e så roligt att se den där, men jag kan inte göra något åt det utan det e bara du, men jag kommer aldrig tvinga dig till något utan det beslutet får du göra själv, vad du ska göra, jag får väl helt enkelt blunda om du förstår vad jag menar, hahahaha......

I morgon ska jag jobba och du kommer och hämtar mig ska bli så skönt att du kommer igen blir altid lika lycklig även om det bara har gått en dag sen jag träffade dig, men du e verkligen super, tack mother fucker....
Jag älskar dig......

Till er andra tråkmånsar ha det fett....

Mvh Beppo


Kommentarer
Postat av: stefan

ja vad ska man säga beppo allting har sin gång vi får väl se vad de här tar oss...........jag vill väl samma som du men det kommer att ta tid men under tiden så rock on motherfucker....................

2007-04-26 @ 20:28:02
Postat av: isen

Måste ju säga att jag alltid har set dig som ganska tuff och ja tuff :) Men du är puttinuttig syrran :D
Vad är det du ska få i födelsedags present?

2007-04-27 @ 19:37:46
Postat av: Beppo

Vad tror du lilla syrran, jag kanske blir människa oxå. eller vad tror du???????
E verkligen inte som jag var innan eller vad tycker du, tycker du inte att jag har blivit snällare och mjukare????????
Jag tror att det har med någon att göra, sen var detb har med min present att göra så får du se......
Kram den stora stora syrran

2007-04-27 @ 23:05:39
Postat av: Beppo

Ja, vad ska man säga älskling, jag får ju bara vänta och se, jag vet ju i varje fall vad jag vill, och du mother fucker det ska jag lova dig att.....
hahahahha
har lika trevligt som alltid me ddig det vet du.....
Och stefan jag älskar dig det vet du pussssssssssss

2007-04-27 @ 23:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0