Härligt e det....

Jag har fått sova, jiiiiiiippppiii............
Så härligt det var, att äntligen få sova en hel natt....
I dag vad ska jag göra kanske träffa en kompis, senare vet inte, får se lite vad hon har för sig oxå.
Vet inte om det känns bättre men det tror jag, känner du efter så blir det bara värre tror jag, fortfarande e det självförvållat, men resultatet kommer att bli toppen, I love them.

Annars händer det inte så mycket ska nog gå och hälsa på jobbet på torsdag eller fredag har inte riktigt bestämt mig än, men jag saknar mina söta arbetskollegor jätte mycket.
Skall nog försöka att städa lite i dag, diska och vad allt det nu innebär.......

Mitt Liv har äna tagit en drastisk vändning, i går tog jag tjuren vid horna och ringde min kära mamma och berättade vad jag hade gjort, vad sa hon inget speciellt, jo att bara det inte ser för stort ut, eller de, sen frågade hon om jag har rånat en bank, jag berättade att jag hade berättat för min syrra Isen att jag hade gjort det då sa har du berättat för henne och inte mig.....
Har lite kominikations problem med min mamma, fråga ej varför, vet inte.( det e klart jag har en aning, men inget jag har lust att diskutera).
Ja ja, nu har jag äntligen gjort det, bra Hanna, det e ett stort steg för mig.

Nog om det ni får ha en bra dag i solen.

Älskling ha en toppen dag på taket och drick inte för mycket kaffe med tjejerna på skolan, Puss hahahaha

Mvh Beppo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0