Hårdrock.....

F-n när vet man vad man gillar för musik, jag måste vara väldigt ombytlig, nu när jag träffat den här killen som jag e ihop med nu han tycker väl om det mästa men han e helt inne på hårdrock, jag kan ju säga att jag tycker om det nu i början var det lite svårt att gå från deep house till hårdrock, kan ni fatta det.....

Men vad gör man inte för sin andra hälft, men jag kan ju inte säga att han gör det samma men jag måste säga det att det är ganska skönt att slippa det faktiskt alltså deep house, även om jag kan sakna det ibland, men jag lever gärna utan det, lyssnar gärna på hans musik....
Inga problem...
Vad har du inga problem Hanna???????????
Nej det kan jag inte säga att jag har nu det e så j-vla skönt.....
Det har jag bara en person att tacka för och givitvis mig själv oxå, men mycket e din förtjänst.....


Nej nu har jag inte tid mer....

Ni kan väl säga något inte bara gå in och gå ut.... Tråkmånsar....

Mvh Beppo

Puss puss till dig...

Kommentarer
Postat av: kippen

då får man väl ta av sej hatten och tacka för dom vänliga orden puss puss.................

2007-04-23 @ 17:28:43
Postat av: Beppo

Puss puss

2007-04-26 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0