Han e mitt allt.....

Mitt Lejon♥

Jag opererade mig i tisdags, vem hade ringt mig mest inte var det mina kompisar det var han, han med det stora DET, det första jag gjorde vad att ringa på klockan till sjuksköterskan så hon kunde hjälpa mig att ta fram min telefon, för jag kan typ inte röra mig så bra, men min första tanke var att ringa han, vem hade ringt mig jo han och undrade om jag hade vaknat......
Som jag har har sagt innan, jag har gjort den bästa vinsten...
Sen kom han och hämtade mig, vi gjorde inte så mycket den kvällen för jag pratade mycket i telefonen, och sen var jag ganska trött, men han var hos mig hela tiden.
Ibland e jag rädd att jag kanske kväver honom för jag älskar honom så mycket och vill vara med honom hela tiden, men du jag hoppas du säger det till mig då älskling för jag vet att du kommer att läsa detta sen....

Dagen där på så åkte han till jobbet, men det var ju skärtorsdag så han jobbade bara halv dag, han ringde mig och sa att han inte skulle komma till mig på kvällen för att han skulle hämta barnen, klart han ska göra det....
Min första tanke var att jag skulle bli själv, men Hanna du e inte själv för att han finns där för dig ändå, jag e ju lite skadad, men sen kom han till mig efter jobbet vi 10.00, och vi pratade lite, sen kom han fram till att han inte skulle hämta barnen utan göra det i dag.
Han åkte och gjorde lite ärenden, sen ringdes vi några ggr...

Sen kom det samtal som gjorde mig varm i hela hjärtat, jag låg och vilade lite då ringde han och sa dom fina orden Jag älskar dig. Vad sa jag jo att Jag älskar honom oxå, det e inte så svårt när det kommer naturligt, Hanna du får inte krångla till det så mycket för dig, det kan inte bli fel med han.
Känner du så för mig så lovar jag dig att jag ska bli så mycket bättre på det att säga det och visa mina innersta känslor för dig, dom känslorna som bara du får se, dom som bara du kan förstå.
Så som du e nu mot mig när det har släppt lite och vi kan vara oss själv det gör bara att jag älskar dig mer mitt lejon.
Det du gjorde sen, han ringde mig senare och ville att jag skulle komma till honom, men jag sa att jag inte var för att åka buss och tåg, då bara för att han e som han e, det e så svårt för mig att förstå att det finns en så fin människa som gör vad som helst för mig, då ringer han taxi så att jag kan komma till honom och så säger han att ring mig när du e i närheten så kommer jag ut, vem gör något sådant för sin tjej nu för tiden?????

Men för honom e det så självklart, kan han så gör han allt för den andra, ju mer jag tänker desto mer vet jag att jag har fått högsta vinsten, jag skrattar åt alla andra för inget kan göra att jag lämnar den fina man, fina innebär mycket, men det tänker jag inte berätta för er.
Våga säger jag bara att lägga vantarna på honom då vet jag inte vad jag gör, där kom den gamla Hanna fram, men lite av det har jag gärna kvar, så att alla vet att det e inte någon ide att ens försöka att röra mitt revir........
Du ska veta att så som jag känner för dig älsklig har jag aldrig upplevt innan, konstigt men allt känns så jätte bra med dig min hunk, för du e så fin, inte bara som person utan i hjärtat och för mig e det så viktigt, har man inget hjärta har man inget, har man hjärta har man allt och det har du det kan jag lova dig......

Saknaden e outhärdlig när du inte finns hos mig men jag kan lova dig att jag härdar ut för att dina barn e så viktiga för mig oxå skulle aldrig någonsin ställa mig i mellan dig och dom, jag har ju oxå barn, jag älskar dig bara mer för att du e som du e mot dom, bättre pappa får man leta efter och det kan jag lova dig. En pappa som du skulle alla önska sig, det kan jag intyga.

Nu ska jag inte bli för tjatig, men bara en sak ska du veta att jag vill verkligen att vi ska dela detta liv ihop, det får ta hur lång tid som helst, för jag vill verkligen det.

Ännu ett kärleks brev till dig, det blir säkert fler framöver, tycker om att skriva till dig här så att alla vet vad jag känner för dig älskling....

Nu ska jag sluta för jag börja få så ont.

Puss på dig.....

Mvh Hanna

Kommentarer
Postat av: nina

Vilken tur du har vännen som har funnit denna underbara man. Skönt att höra att ni har lite lättare för att förstå varandra nu : )
Och du bara så du vet så tänkte jag på dig på operations dagen och det gjorde fler av dina vänner. Det finns många som tycker om dig och bryr sig om dig så sluta tyck synd om dig själv nu : )
Kram din " buddy"

2007-04-09 @ 23:24:15
URL: http://www.stiltjejen.blogg.se
Postat av: Beppo

Tycker inte synd om mig själv, ta det inte på fel sätt, det vet jag väl att mina nära och kära tänkte på mig. Kram Hanna

2007-04-10 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0