Hallå ja....

I dag e det dax kl. 13.30, ska jag tillbaka till läkaren som opererade mig för en vecka sen och en dag, ja hur känns det känns det bättre det vet jag inte, jo det e väl klart att det känns lite bättre än vad det gjorde för en vecka sen, e lite nervös hur det ska gå men jag hoppas att det ska gå bra och att det läker som det ska....

Annars ska jag till Åhlens och köpa lite grejer till min man och till hans mamma, om jag säger vad jag ska köpa till han pratar han nog inte med mig på ett tag så jag chansar inte, men till hans mamma ska jag köpa en mascara och en penna som går i samma ton, plus en annan sak.

Min man sa till mig att jag kanske oxå behöver lite sol för att jag var ju ganska genomskinlig, tack så mycket älskling jag älskar dig oxå.....

Sen ska jag nog ta en taxi hem för jag vet inte hur mycket jag orkar i dag jag får se.....

Ska hämta mitt lilla troll i dag ska bli så roligt att träffa henne har saknat henne så, hon e allt som gör en mamma lycklig, folk som säger att dom inte blir lyckliga av sina barn, va utan dom en v eller två ska du se vad du saknar dom, det e rätt bra att göra så ibland om man har möjligheten.....
Ska bli härligt i varje fall....

Nu e kl. snart 10.00 och jag måste göra mig iordning för det tar ju lite längre tid än vanligt, ska bli skönt att göra sig lite fin.... (eller vad e det jag brukar säga finare) hahahah

Sen en annan ska ni får gärna komentera hade varit roligt att få höra något....

Ha det toppen, så hörs vi snart igen..... Njut av solen.
Det ska jag försöka göra så jag får lite färg(slipper höra att jag e så blek av min gubbe.) hahahaha
Puss Puss älskling.

Mvh Beppo.

Kommentarer
Postat av: isen

Hoppas att allt har läkt som det ska, hur länge till skulle du vara hemma från jobbet?
kram

2007-04-12 @ 13:19:11
Postat av: Beppo

Ja, dom sa att det såg jätte bra ut så det var skönt, ska va hemma tills nästa ons bärjar på torsdag nästa v. hoppas allt e bra med dig Isen.
Kram syrran

2007-04-12 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0