F-n vad detta e jobbigt.......

Okej att man kanske e dum och får ont ibland, men detta slår f-ne mig allt...........
Har inte haft så här ont sen jag vet inte vad, vad e det frågan om.....
Men Hanna om du vill bli fin(finare) så får du ju lida, det e ju övergånde smärta, det säger alla till mig i varje fall.
Det e ju synd att jag inte fick några starkare värk tabletter, tyvärr, så jag hade kunnat slappna av lite och inte spänt mig så j-vla mycket, vad jag svär nu, men det e för att jag e så rastlös, e inte van vid att inte kunna göra det jag vill, och detta e det sista jag vill.....
Kan ju inte vara mig själv, blir otrevlig säger en viss människa och det e absolut inte meningen, ska försöka att skärpa mig, förlåt.....
Det har gått 4 dagar sen jag opererade mig i morgon kanske det blir lite bättre, SNÄLLA.......................


Annars mår jag gör bra, saknar Leah skit mycket just nu, gör jobbigt det oxå, hon e ju mitt allt.
Men kanske kan träffa henne på tisdag en sväng hos hennes dagmamma.

Sen saknar jag dig oxå gör mycket.....

Mvh Beppo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan vara jobbigt men som du sa så e det ju du som har valt det....nog om det jag tycker att du e undebar på många sätt men jag kan hålla med dig om att du har blivit lite surare än vanligt men det beror nog på att du har ont.annars tycker jag du e en fantastisk människa/mamma/flickvän...du ställer ju upp på dom flesta och dina vänner borde vara tacksamma att dom har en sån vän som du. och jag e väldigt glad att jag har dig även om jag inte alltid vissar det. men jag älskar dig och det vet du ju om så............allt blir bättre med tiden det onda alltså....ja ja skall inte sitta här å tycka men du vet var jag finns om du behöver mig puss & kram mvh mr chrille

2007-04-08 @ 18:12:10
Postat av: mr crille

ja jag vet inte vet du min sköna..........

2007-04-08 @ 19:06:19
Postat av: mr crille

ha ha detta var ju roligt. har du inga andra som läser denna blogg utan nina lite dåligt med inlägg beppo..........................

2007-04-08 @ 19:08:24
Postat av: Hanna

Du e la för go du, jag vet inte vad vet jag igentligen, vad vet du.....
Du jag älskar dig......

2007-04-08 @ 19:09:10
Postat av: Isen

Åhh ska jag oxå säga det "vil man vara fin får man lida pin" skojar bara, hoppas att du snart mår bättre. Tills dess får du trösta dig med lite glass kankse :D Det har ju en viss frysande efekt som borde lindra kan man tycka.
*kramar försiktigt*
is

2007-04-08 @ 21:57:37
Postat av: Hanna

Ja, det blir nog bra snart det känns lite bättre nu, om jag fryser blir det bara ännu värre så värme e det jag vill ha, äter glass ändå det e ju det bästa jag vet,
Kram kram stora syrran

2007-04-09 @ 09:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0